بهترین ذکر 

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

 مارا مدافعان حرم افریدند 

با یاد دمشق غرق غم می باشم در بین همین نوحه و دم می باشم با پرچم سرخ یا اباعبدالله سرباز مدافع حرم می باشم لعنت الله علی من عاداک یا زینب


 حدیث 

حدیث موضوعی

 وصیت نامه شهدا 

مهدویت امام زمان (عج)

 جستجو 


 کد لوگو 


 کاربران آنلاین 

  • امیرِعباس(حسین علیه السلام)
  • سمیه صالحی
  • زهرا بانوی ایرانی

  •  آمار 

  • امروز: 36
  • دیروز: 28
  • 7 روز قبل: 72
  • 1 ماه قبل: 977
  • کل بازدیدها: 36850

  •  حبیب ما ای طبیب ما… 


     رهبری 



     یاحسین 

     
      فریب شیطان ...

                                                                    

     

    خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی  

    نهنگ آبی در ایران هم قربانی گرفت. دو دانش‌آموز اصفهانی ظهر شنبه تحت‌تأثیر این بازی اقدام به خودکشی کردند که یکی از آنها در دم جان سپرد. این را آخرین مکالمات ضبط شده این دو دختر نوجوان نشان می‌دهد. آنها لحظاتی قبل از سقوط مرگبار در پیام کوتاهی برای خانواده‌هایشان بازی آنلاین نهنگ آبی را دلیل پایان دادن به زندگی خود اعلام کردند و پس از آن از پل روگذری به پایین پریدند. دختر ١٥ساله در این حادثه کشته شد و نفر دیگر با جراحات و شکستگی‌های شدید به بیمارستان منتقل شد که بنابر اعلام مسئولان انتظامی اصفهان وضع رضایت‌بخشی ندارد.

                                                                                                                           

              

     

     

     

                

    موضوعات: خبرها, رویدادها  لینک ثابت

    [دوشنبه 1396-08-01] [ 11:08:00 ب.ظ ]  



      بیت المال ...

    به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شد که تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخت، فرد ناشناسی که یازده سال پیش در یک اتوبوس به اموال عمومی آسیب زده بود، برای ادای حق بیت المال نامه ای عجیب و البته جالب به سازمان اتوبوسرانی ارسال کرده، پیوست این نامه نیز مبلغ 50 هزار تومان بوده است، مبلغی که کمی بیش از آنچه فرد به اتوبوس خسارت وارد کرده بود. رئیس سازمان اتوبوسرانی نیز به نامه فرد ناشناس پاسخ داده است.

    نامه به شرح زیر است:

    “خواسته یا ناخواسته، هرکس به اموال عمومی آسیبی وارد کند در قبال آن مسئولیت دارد یا به عبارت دیگر حق بیت المال را ضایع کرده است؛ اگر بدون تعارف بخواهیم تعریفی از آسیب به بیت المال و ضایع کردن حق مردم داشته باشیم، نوعی دزدی است؛ این را می‌توان در بیانات امیرالمومنین علی (ع) نیز مشاهده کرد، زمانی که عده ای از حضرت علی (ع) درخواست مقداری از پول بیت المال را کردند، ایشان فرمود: “آیا حاضر هستید که شب به دزدی بروید و علاوه بر سهم خود، سهم مرا نیز به دست آورید؟” آن‌ها تعجب کردند و اعتراض کردند، حضرت فرمود: “استفاده از بیت المال دزدی از همه‌ی مردم است.”

     

    منبع:http://www.iribnews.ir/fa/news/1726506/

    موضوعات: خبرها, رویدادها, واجب فراموش شده  لینک ثابت

    [یکشنبه 1396-05-01] [ 11:53:00 ق.ظ ]  





      پرده نشین ...

    ایت الله بهجت 

    حضرت ایت الله العظمی بهجت در سال 1334 هجری قمری در شهر فومن به دنیا امدند

    پدرشان جناب کربلایی محمود بهجت می گوید : شانزده ساله بودم که بیماری وبا گرفتم، به طوری مریض شدم که دکترها از بهبودیم نا امید شدند .ایشان می گوید :در همان لحظات اخر ، صدایی شنیدم که فرمود: به ایشان کاری نداشته باشید، این شخص پدر محمد تقی است ، در حالی که من هنوز ازدواج نکرده بودم وفرزندی نداشتم که اسمش محمد تقی باشد . چند سالی گذشت وازدواج کردم ، اولین فرزندمان پسر بود ، اسم اورا ((مهدی )) گذاشتیم . آن جریان را فراموش کرده بودم . دومین بچه ام دختر بود وسومین فرزندم پسر شد . وقتی فرزند چهارمم به دنیا امد یاد ان داستان افتادم و اسمش را محمد تقی گذاشتم؛ اما در همان بچگی از دنیا رفت ، بچه بعد که دنیا امد ، اسمش را محمد تقی گذاشتیم . این فرزند همان ایت الله بهجت است.

    ایشان در بچگی نزد پدری که عاشق اهل بیت بوده وطبع شاعری هم داشته رشد می کند ، در مکتب خانه تحصیلات مقدماتی را کسب می کند تا به سن چهارده سالگی می رسد . ایشان در این سن به سمت عراق وشهر مقدس کربلا حرکت می کند وچهار سال در کربلا از محضر بزرگان استفاده می کند ، سپس عازم نجف اشرف می گردد.

    یکی از بزرگ ترین گام های سیر وسلوک اقای بهجت از این مرحله شروع می شود ؛ چرا که شخصیتی به نام اقا سید علی قاضی (رحمة الله) در نجف حضور دارد . ایت الله بهجت با برادر علامه طبا طبایی اقا سید محمد حسن طباطبایی (رحمة الله) معروف به اقای اللهی در نجف آشنا می شود وباهم به محضر ایت الله قاضی (رحمةالله) می رسند.

    ایت الله بهجت پانزده سال در نجف اشرف در محضر بزر گانی همچون ایت الله سید ابو الحسن اصفهانی (رحمة الله) ،ایت الله غروی اصفهانی (رحمةالله)معروف به (اقای کمپانی) ، ایت الله سید ضیاءعراقی (رحمةالله)، ایت الله شیخ کاظم شیرازی (رحمةالله)، ایت الله نا یینی (رحمةالله)و ایت الله سید حسین بادکوبه ای (رحمةالله)، درس فقه وفلسفه واصول می خواند.

    مرحوم علامه محمد تقی جعفری (رحمةالله)درباره شخصیت علمی اقای بهجت می فرماید :((هنگامی که در خدمت سید کاظم شیرازی (رحمةالله)درس فقه می خواندیم ، اقای بهجت نیز سر کلاس ایشلن حاظر می شدند .خوب به یاد دارم وقتی اقای بهجت اشکالی مطرح می کردند ، شیخ کاظم خیلی عمیق و دقیق به این اشکال ها توجه می کردند.))

    کتاب پرده نشین

    موضوعات: رویدادها  لینک ثابت

    [دوشنبه 1395-02-27] [ 07:07:00 ب.ظ ]  



    1 2