بهترین ذکر 

اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم

 مارا مدافعان حرم افریدند 

با یاد دمشق غرق غم می باشم در بین همین نوحه و دم می باشم با پرچم سرخ یا اباعبدالله سرباز مدافع حرم می باشم لعنت الله علی من عاداک یا زینب


 حدیث 

حدیث موضوعی

 وصیت نامه شهدا 

مهدویت امام زمان (عج)

 جستجو 


 کد لوگو 


 کاربران آنلاین 

  • زفاک
  • پرستوی مهاجر
  • زینب کامکار

  •  آمار 

  • امروز: 7
  • دیروز: 17
  • 7 روز قبل: 48
  • 1 ماه قبل: 977
  • کل بازدیدها: 36795

  •  حبیب ما ای طبیب ما… 


     رهبری 



     یاحسین 

     
      حمایت از حقوق مصرف کنندگان ...

    حمایت ازحقوق مصرف کنندگان

    این روزها آنقدر کالا و خدمات در دنیا تولید می شود و آنقدر تولید و عرضه و تبلیغ آنها تخصصی و پیچیده شده است که مصرف کننده بدون حمایت قانون ممکن است متضرر شود. به همین دلیل قانون برای مصرف کنندگان حقوقی در نظر گرفته است. در تقویم رسمی کشور هم روز 9 اسفند ماه به عنوان ((روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان)) تعیین شده است.  این حقوق چه هستند؟ 1. مصرف کننده حق دارد درباره کالا یا خدماتی که به او ارائه می دهند اطلاعات کافی دریافت کند. اطلاعاتی مثل قیمت کالا، علامت تجاری تولیدکننده، وزن، درجه و کیفیت، مواد اولیه و دستورالعمل های ضروری و… 2. مصرف کننده حق انتخاب دارد و نباید او را مجبور کنند از یک نوع خاص از کالا و خدمات استفاده کند 3. کالا و خدمات باید ایمن باشد. عرضه کنندگان کالاو خدمات باید از مواد اولیه سالم و مرغوب استفاده کنند و از استانداردهای لازم برخوردار باشند 4. دولت باید با نظارت و بازرسی بر تولید و عرضه و مقابله باگرانفروشی و همچنین با حمایت از اتحادیه ها و انجمنهای غیر دولتی از مصرف کنندگان حمایت کند.  در کشور ما سه نهاد اصلی وجود دارند که پیگیر حقوق مصرف کنندگان هستند: 1 . سازمان تعزیرات حکومتی 2. سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان 3. مؤسسه‌ی استاندارد و تحقیقات صنعتی پیروز باشید موج همراه 

    موضوعات: بدون موضوع, خبرها, مناسبت ها  لینک ثابت

    [پنجشنبه 1396-12-10] [ 07:49:00 ب.ظ ]  



      غرب زده ...

      هانیه توسلی بازیگر برجسته سینمای ایران در دو پست اینستاگرامی، خبر فوت گربه اش را اعلام کرد. او در زیر تصویر مربوط به این اتفاق نوشت:
    “بخواب مامان جان.بخواب تنها دلخوشيم.بخواب شيرين عسلم.منو ببخش.ديگه آرزويى ندارم.ديگه هيچى نمى خوام از خدا.ديگه بى حس شدم.ديگه تموم شدم.فقط منتظرم كه زودتر بيام پيشت.همين.

    این هم از هنرمندای ما…………………………………………………………

    موضوعات: خبرها, غرب زده  لینک ثابت

    [شنبه 1396-08-13] [ 02:46:00 ب.ظ ]  



      فریب شیطان ...

                                                                    

     

    خودکشی 2 دختر اصفهانی بخاطر بازی نهنگ آبی  

    نهنگ آبی در ایران هم قربانی گرفت. دو دانش‌آموز اصفهانی ظهر شنبه تحت‌تأثیر این بازی اقدام به خودکشی کردند که یکی از آنها در دم جان سپرد. این را آخرین مکالمات ضبط شده این دو دختر نوجوان نشان می‌دهد. آنها لحظاتی قبل از سقوط مرگبار در پیام کوتاهی برای خانواده‌هایشان بازی آنلاین نهنگ آبی را دلیل پایان دادن به زندگی خود اعلام کردند و پس از آن از پل روگذری به پایین پریدند. دختر ١٥ساله در این حادثه کشته شد و نفر دیگر با جراحات و شکستگی‌های شدید به بیمارستان منتقل شد که بنابر اعلام مسئولان انتظامی اصفهان وضع رضایت‌بخشی ندارد.

                                                                                                                           

              

     

     

     

                

    موضوعات: خبرها, رویدادها  لینک ثابت

    [دوشنبه 1396-08-01] [ 11:08:00 ب.ظ ]  



      بیت المال ...

    به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیما در شبکه های اجتماعی تصویری منتشر شد که تحسین بسیاری از کاربران را برانگیخت، فرد ناشناسی که یازده سال پیش در یک اتوبوس به اموال عمومی آسیب زده بود، برای ادای حق بیت المال نامه ای عجیب و البته جالب به سازمان اتوبوسرانی ارسال کرده، پیوست این نامه نیز مبلغ 50 هزار تومان بوده است، مبلغی که کمی بیش از آنچه فرد به اتوبوس خسارت وارد کرده بود. رئیس سازمان اتوبوسرانی نیز به نامه فرد ناشناس پاسخ داده است.

    نامه به شرح زیر است:

    “خواسته یا ناخواسته، هرکس به اموال عمومی آسیبی وارد کند در قبال آن مسئولیت دارد یا به عبارت دیگر حق بیت المال را ضایع کرده است؛ اگر بدون تعارف بخواهیم تعریفی از آسیب به بیت المال و ضایع کردن حق مردم داشته باشیم، نوعی دزدی است؛ این را می‌توان در بیانات امیرالمومنین علی (ع) نیز مشاهده کرد، زمانی که عده ای از حضرت علی (ع) درخواست مقداری از پول بیت المال را کردند، ایشان فرمود: “آیا حاضر هستید که شب به دزدی بروید و علاوه بر سهم خود، سهم مرا نیز به دست آورید؟” آن‌ها تعجب کردند و اعتراض کردند، حضرت فرمود: “استفاده از بیت المال دزدی از همه‌ی مردم است.”

     

    منبع:http://www.iribnews.ir/fa/news/1726506/

    موضوعات: خبرها, رویدادها, واجب فراموش شده  لینک ثابت

    [یکشنبه 1396-05-01] [ 11:53:00 ق.ظ ]  



      نماهنگ مراسم جشن تکلیف دانش آموزان ...

    نماهنگ مراسم جشن تکلیف دانش آموزان

            

     

     

     

     

     

     

    موضوعات: خبرها, سخنان رهبری  لینک ثابت

    [چهارشنبه 1395-09-24] [ 11:21:00 ب.ظ ]  



    1 3 4